Showlink Oy kipusi yritysten AAA-luokkaan

Kennelliiton tytäryhtiö Showlink Oy on listattu tuoreessa Suomen Yrittäjien luottoluokitusjärjestelmässä yritysten parhaaseen, AAA-luokkaan. Luokitus perustuu jatkuvasti päivittyvään yrityksen toimintaa, taustaa, taloutta ja maksutapaa koskevan informaation analyysiin. Tämän pohjalta arvioidaan yrityksen luottokelpoisuutta ja sen kykyä selviytyä normaaliin liiketoimintaan liittyvistä sitoumuksista.

- Olen listalle pääsystä erittäin ylpeä, sillä se kertoo, että me olemme onnistuneet tavoitteissamme, iloitsee Showlink Oy:n toimitusjohtaja Johanna Tuomi.

Menestyksen salaisuus on sitoutunut henkilökunta, hän painottaa.

- Henkilökuntamme koostuu osaavista, oman alansa rautaisista ammattilaista.

Showlink myy ensisijaisesti koiranäyttelypalveluita näyttelyjärjestäjille. Tämän lisäksi liikevaihto koostuu kolmesta muusta vahvasta liiketoiminta-alueesta. Tuomen mukaan verkkokauppa ja tapahtumapalvelut ovat olleet hyvässä nosteessa ja vaikuttaneet suuresti liikevaihdon positiiviseen kehitykseen. Näiden kolmen liiketoiminta-alueen lisäksi Leppävirralla on Kennelliiton puhelinneuvonta- ja tallennuspalveluista vastaava yksikkö.

- Suomalaisia koiraharrastajia on ilo palvella ja heitä on myös kiittäminen paljosta. He ovat arvostettuja asiakkaitamme ja teemme parhaamme, että näin on myös jatkossa, sanoo Johanna Tuomi.