Oletko kiinnostunut kehittämään uudenlaisia sähköisiä palveluita koiraharrastajille?

Suomen Kennelliitto ylläpitää Jalostustietojärjestelmää sekä Omakoira-palvelua, jonka kautta voidaan tuottaa monenlaisia palveluita jäsenille ja yhteistyökumppaneille. Kennelliiton IT-järjestelmät ovat kansainvälisesti edistyksellisiä. Järjestelmiä kehitetään jatkuvasti, jotta voimme tuottaa niiden kautta entistä parempia palveluita. Järjestelmien ylläpidosta ja kehittämisestä vastaa Tampereella sijaitseva Kennelliiton tytäryhtiö PrettyBit Projects Oy.

Haemme PrettyBit Projects Oy:n palvelukseen sovelluskehittäjää kehittämään web- ja mobiilisovelluksia. Työ on kokopäiväinen ja työsuhde vakituinen.

Pääset mukaan kehittämään täysin uudistettavia, mielenkiintoisia järjestelmiä kokonaisuutena etkä vain niiden pieniä osia. Työ on itsenäistä ja kokonaistavaltaista. Tehtävässä on mahdollisuus myös osittaiseen etätyöhön.

Kehitysympäristömme on pääasiassa Visual Studio 2017 (ASP.NET, Xamarin, SOAP). Ohjelmointikielinä VB.NET ja C#. Tietokanta-alustana on Microsoft SQL Server, mutta käytännössä tietokantoja käytetään webservice-rajapinnan kautta, jonka takia SQL Server tuntemus ei ole välttämätöntä, mutta on toki eduksi.

Kun kaikki kehitettävät järjestelmät keskittyvät tavalla tai toisella koiriin ja koiraharrastuksiin, voi tehtävässä olla hyötyä koiraharrastuksen tuntemuksesta. Tämä ei kuitenkaan ole välttämätöntä.

Lisätietoja antaa Juha Tenhunen (juha.tenhunen@prettybitprojects.fi, puh. 050 63131). Hakemukset palkkatoiveineen lähetetään sähköpostitse 18.8.2017 mennessä.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry. on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka täyttää tänä vuonna 128 vuotta. Liiton jäseninä on noin 150 000 jäsentä, joista 2000 on koiraharrastusyhdistyksiä. Kennelliitto-konsernissa työskentelee noin 60 henkilöä ja konsernin kokonaistuotot ovat noin 13 miljoonaa euroa.