Polvipaneeli Helsingissä 8.4.2014

|  Terveystarkastukset

Kennelliiton polvipaneeli järjestetään tiistaina 8.4. kello 16.30 alkaen. Paikkana on Yliopistollinen eläinsairaala osoitteessa Koetilantie 2, Helsinki (opastekartta).

Koiranomistaja voi anoa pääsyä paneeliin, jos koira on saanut toisistaan poikkeavat polvilumpioluksaatiolausunnot. Lausunnoista on voimassa huonompi, kunnes paneeli on tutkinut koiran. Paneeli koostuu kolmesta ortopediaan erikoistuneesta eläinlääkäristä ja sen päätös korvaa aiemmat lausunnot.

Ilmoittautumisten tulee olla perillä 24.3. mennessä. Paneelissa on tilaa rajoitetulle määrälle koiria. Omistajan tulee anoa pääsyä paneeliin kirjallisesti ja suorittaa Kennelliiton määräämä käsittelymaksu (42 euroa) ennen paneelia. Käsittelymaksua ei palauteta.

Ilmoittautumiset osoitteella hanna.braggeatkennelliitto.fi tai Suomen Kennelliitto/Hanna Bragge, Kamreerintie 8, 02770 Espoo. Ilmoittautumisessa tulee mainita omistajan yhteystiedot sekä sähköpostiosoite. Mikäli koiran kaikkia polvilausuntoja ei ole vielä tallennettu Kennelliiton jalostustietojärjestelmään, tulee ilmoittautumiseen liittää myös kopio puuttuvista lausunnoista. Kennelliitto ottaa yhteyttä omistajaan ilmoittautumisajan päätyttyä ja toimittaa ohjeet käsittelymaksun suorittamiseksi.