Kotimaisten rotujen kasvattajaillat marraskuussa

|  Kotimaisten rotujen vuosi

Kotimaisten rotujen teemavuoden viimeiset kasvattajaillat järjestetään marraskuussa Muhoksella ja Kuopiossa.

Suomen itsenäisyyden satavuotisjuhlavuoden kunniaksi toteutettavan Kotimaiset rodut kansallisaarteinamme -hankkeen tavoitteena on edistää viiden kotimaisen rotumme kasvatustyötä. Vuoden aikana kotimaisten rotujen kasvattajille on järjestetty kasvattajailtoja ympäri Suomea. Marraskuussa järjestetään viimeiset tilaisuudet Muhoksella ja Kuopiossa.

28.11. Muhos
Pohjois-Pohjanmaan kennelpiirin kotimaisten rotujen kasvattajailta klo 18.00-20.30, paikkana Muhoksen riistanhoitoyhdistyksen maja, Lummelammentie, 91500 Muhos. Ennen tilaisuuden alkua klo 17.00 alkaen mahdollisuus makkaran paistoon. Ilmoittautuminen Muhoksen iltaan Satu Väliheikille satu.ppkennelneuvojaatgmail.com, puh 050 3521710, viimeistään 21.11.2017. Jos sinulla on ennakkokysymyksiä, lähetä ne samaan sähköpostiosoitteeseen.

29.11. Kuopio
Pohjois-Savon kennelpiirin kotimaisten rotujen kasvattajailta klo 18.00-20.30, paikkana Sorsasalon ravirata, Puikkarintie 41, 70420 Kuopio. Ilmoittautuminen Kuopion iltaan Anna-Maija Mansikkalalle anna-maija.mansikkalaatiisalmi.fi, viimeistään 20.11. Jos sinulla on ennakkokysymyksiä, lähetä ne samaan sähköpostiosoitteeseen.

Kotimaisten rotujen teemavuosi huipentuu joulukuussa Koiramessuilla 8.-10.12.2017.

Lisätietoa kotimaisten rotujen teemavuodesta ja tapahtumista