Hyödynnämme tiedotteen julkaisussa Kennelliiton käytössä olevaa sähköistä uutiskirjepalvelua, jossa saamme uutissisältöjä ryhmiteltyä paremmin eri aihekokonaisuuksien mukaan ja tuotua uutisiin mukaan enemmän kuvia.

Edelleenkin Kenneluutisissa on nimensä mukaisesti uutisia ja lyhyitä tiedotteita, tietoa hallituksen ja toimikuntien päätöksistä sekä muuta ajankohtaista asiaa.

Uutisia lisätään sivulle myös muulloin kuin vain uutiskirjeen lähetyksen yhteydessä, joten sivulla kannattaa käydä katsomassa uutisia muulloinkin. Kenneluutisia pääset lukemaan osoittessa: http://kenneluutiset.kennelliitto.fi/

Kenneluutiset on Kennelliiton sähköinen jäsentiedote. Se jaetaan kaikille jäsenyhdistyksille sekä toimihenkilöille. Halutessaan myös henkilöjäsenet voivat tilata tiedotteen. Tiedote ilmestyy noin 10 kertaa vuodessa.

Kenneluutisia toimittaa Kennelliiton viestintä. Kaikki palaute Kenneluutisista on tervetullutta. Sitä voi lähettää osoitteeseen viestinta@kennelliitto.fi.

Aikaisempia Kenneluutisia pääset edelleen lukemaan Kennelliiton verkkosivuilla.