Haluatko olla mukana rakentamassa Suomen Kennelliiton vaikuttajaviestintää koiraharrastuksen ja koirien hyvinvoinnin kehittämiseksi? Haemme toimistoomme Espooseen määräaikaiseen työsuhteeseen yhteiskuntasuhteiden koordinaattoria. Työsuhde kestää 31.12.2019 saakka.

Tehtävänäsi on
- yhteiskunnallisen keskustelun seuraaminen ja tilannekuvan ylläpitäminen Suomen Kennelliiton näkökulmasta
- verkostojen rakentaminen ja ylläpitäminen keskeisiin yhteistyötahoihin
- erilaisten tilaisuuksien ja tapahtumien järjestäminen
- vaikuttajaviestinnän monikanavaisten sisältöjen tuottaminen ja viestinnän taustatyö
- työhön kuuluu myös muita viestinnän tehtäviä

Toimit viestintäosastollamme ja työskentelet tiiviissä yhteistyössä Kennelliiton toiminnanjohtajan kanssa.

Lopulliset tehtävät tulevat osittain muotoutumaan valittavan henkilön ja hänen osaamisensa mukaan.

Edellytämme hakijalta
- tehtävään sopivaa koulutusta
- vankkaa työkokemusta vastaavanlaisista tehtävistä
- hyviä vuorovaikutustaitoja ja positiivista asennetta
- kykyä toimia kiireessä ja paineen alaisena
- oma-aloitteisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn
- suomen kielen taidon lisäksi hyvä ruotsin ja englannin kielen taito katsotaan eduksi.

Suomen Kennelliiton toimintaympäristön tuntemus sekä tehtävän hoitamisen kannalta hyödylliset verkostot katsotaan eduksi.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään 19.6.2017 mennessä osoitteeseen Suomen Kennelliitto ry / Liisa Suoninen, Kamreerintie 8, 02770 Espoo tai sähköpostitse osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Kennelliiton viestintäpäällikkö Liisa Suoninen, puhelin +358 50 320 3897, sähköposti liisa.suoninen@kennelliitto.fi.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry. on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka täyttää tänä vuonna 128 vuotta. Liiton jäseninä on noin 150 000 jäsentä, joista 2000 on koiraharrastusyhdistyksiä. Kennelliitto-konsernissa työskentelee noin 60 henkilöä ja konsernin kokonaistuotot ovat noin 13 miljoonaa euroa.