Kennelliiton sähköisten palveluiden ongelmia korjataan

Kennelliiton kirjautumista vaativat palvelut ovat valitettavasti toistaiseksi pois käytöstä. Ongelmat koskevat OmaKoira-palvelua ja Kennelliiton sähköpostia, joten toimiston henkilökuntaa ja luottamushenkilöitä ei tällä hetkellä tavoita kennelliitto.fi -päätteisistä osoitteista.

Kennelliiton IT-osasto ja verkko-operaattori ovat hakeneet ongelmiin ratkaisua lauantaista lähtien. Koiramessujen tulospalvelu, jalostustietojärjestelmä ja Kennelliiton pentulista saatiin lauantain ja sunnuntain välisenä yönä jälleen toimimaan. Pahoittelemme ongelmia ja niistä aiheutuvaa haittaa. Yhteyksien palauttamiseksi tehdään jatkuvasti töitä ja tiedotamme, kun palvelut jälleen toimivat.

Jo aiemmin on tiedotettu, että Koiramessujen purkutöiden vuoksi Kennelliiton puhelinpalvelut ovat suljettuna maanantaina. Kiireellisissä tapauksissa voitte ottaa yhteyttä IT-osaston esimieheen Piritta Kupariin, jonka tavoittaa numerosta 09 8873 0288.