Evidensia Eläinlääkäripalvelut ja Suomen Kennelliitto ovat solmineet yhteistyösopimuksen Koiramessujen 2017 eläinlääkäripalveluista.

Sopimuksen myötä Evidensia vastaa joulukuisen messu- ja näyttelytapahtuman eläinlääkäripalveluista. Evidensialla on myös oma osasto Koiramessuilla.

- Olemme iloisia voidessamme jatkaa hyvää yhteistyötä, sanoo Kennelliiton toiminnanjohtaja Markku Mähönen. Koiramessut on iso tapahtuma, jossa on tärkeää huolehtia mahdollisimman hyvin eläinten hyvinvoinnista. Yhteistyö Evidensian kanssa on toiminut tapahtumassa erinomaisesti.

- Meille on kunnia-asia, että Suomen Kennelliitto valitsi Evidensian kumppanikseen ja näyttelyiden viralliseksi eläinlääkäriksi jo neljättä kertaa peräkkäin. Haluamme joulukuun näyttelyissä tarjota koirille parasta mahdollista hoitoa – kuten teemme päivittäin Evidensia-eläinlääkäriasemillamme ympäri Suomen. Lämpimästi tervetuloa tapaamaan asiantuntijoitamme messuosastollemme!, toivottaa Evidensia Eläinlääkäripalveluiden markkinointi- ja viestintäjohtaja Kaisa Barkman.

Suomen Kennelliitto
Markku Mähönen, toiminnanjohtaja