Kennelliiton polvipaneeli järjestetään tiistaina 31.3. kello 16.30 alkaen. Paikkana on Yliopistollinen eläinsairaala osoitteessa Koetilantie 2, Helsinki.

Polvipaneeli on tarkoitettu koirille, joille on annettu toisistaan poikkeavia polvilausuntoja. Tällaisessa tilanteessa huonoin lausunnoista on voimassa paneelin tutkimukseen saakka. Paneeliin kuuluu neljä ortopediaan erikoistunutta eläinlääkäriä ja sen päätös korvaa aiemmat lausunnot.

Tilaa on rajoitetulle määrälle koiria ja tarvittaessa koirat saapuvat porrastetun aikataulun mukaisesti. Omistajan tulee suorittaa Kennelliiton määräämä 42 euron käsittelymaksu ennen paneelia. Käsittelymaksua ei palauteta.

Ilmoittaudu paneeliin 24.3. mennessä osoitteella jalostusposti@kennelliitto.fi tai
Suomen Kennelliitto / Hanna Kaasalainen
Kamreerintie 8
02770 Espoo

Mainitse ilmoittautuessasi koiran nimi, rekisterinumero ja omistajan yhteystiedot. Otamme yhteyttä viimeistään ilmoittautumisajan päätyttyä ja tällöin toimitetaan myös ohjeet käsittelymaksun suorittamiseksi.

Lisää tietoa polvilumpion sijoiltaanmenosta sekä sitä mittaavista lausunnoista.