Kennelliiton polvipaneeli järjestetään tiistaina 11.10. Illalla pidettävän paneelin aloitusaika tarkentuu myöhemmin. Paikkana on Kennelliiton koulutustila Espoossa.

Paneeliin otetaan koiria, jotka ovat saaneet toisistaan poikkeavat polvilumpioluksaatiolausunnot. Huonompi lausunto jää voimaan, kunnes paneeli on tutkinut koiran. Paneelissa koiran tarkastaa kolme ortopediaan erikoistunutta eläinlääkäriä ja paneelin päätös korvaa aiemmat lausunnot.

Tilaa on rajoitetulle määrälle koiria ja tarvittaessa koirat saapuvat porrastetun aikataulun mukaisesti. Omistajan tulee suorittaa Kennelliiton määräämä 42 euron käsittelymaksu ennen paneelia. Käsittelymaksua ei palauteta.

Paneeliin ilmoittaudutaan viimeistään 25.9. osoitteella jalostusposti@kennelliitto.fi tai Suomen Kennelliitto/Polvipaneeli, Kamreerintie 8, 02770 Espoo. Ilmoittautumisessa tulee mainita koiran nimi ja rekisterinumero, omistajan yhteystiedot sekä sähköpostiosoite. Kennelliitto ottaa hakijoihin yhteyttä ilmoittautumisajan päätyttyä ja toimittaa ohjeet käsittelymaksun suorittamiseksi.

Lisätietoja:

jalostusposti@kennelliitto.fi