Kennelliiton jalostustieteellinen toimikunta järjestää jalostusneuvojien peruskurssin Tuusulassa kokoushotelli Gustavelundissa 3. – 4. 11. Kurssi on avoin jalostusneuvojille, kasvattajille ja kaikille aiheesta kiinnostuneille, eikä osallistuminen edellytä aiempien kurssien käymistä.

Kurssin alustava ohjelma:

Lauantai:

8.30 Hotelliaamiainen

9.00 Ilmoittautuminen alkaa

9.30 Luonnetulosten hyödyntäminen jalostuksessa Heli Väätäjä

10.30 Koirarekisteriohjeen muutokset ja JTO- ja PEVISA-ohje Maaret Tapio

11.30  Jalostustoimikuntien perustyöskentely Marina Aaltio

12.30 Lounas

13.30 Suhtautuminen atopiaan ja allergiaan jalostuksessa Nina Mahlanen

14.30 Rodun jalostuspohjan ylläpito Katariina Mäki

15.30 Kahvi

16.00 Terveydenhuolto-ohjelma  Iris Kaimio

Sunnuntai:

8.00 Hotelliaamiainen

9.00 FCI:n rooli jalostuksen ohjauksessa Kirsi Sainio

10.00 Kuinka tarttua terveysongelmiin Juha Kallio

11.30 Lounas

Kurssimaksu on 30.9. saakka 115 €/osallistuja ja sen jälkeen ilmoittautumisen päättymiseen 15.10. saakka 125€/osallistuja. Maksu kattaa sähköisesti toimitettavan luentomateriaalin, hotelliaamiaisen ja lounaan molempina päivinä sekä lauantaina iltapäiväkahvin.

Kurssi päättyy sunnuntaina lounaaseen. Sen jälkeen järjestetään erillinen lyhytkuonoisten rotujen kasvattajille suunnattu terveysseminaari, johon ilmoittaudutaan erikseen.  Mikäli olet jalostusneuvojakurssin lisäksi kiinnostunut osallistumaan tähän terveysseminaariin, seuraa ilmoittautumisohjeita tämän kurssin vahvistussähköpostista.

Tarkemmat tiedot ja kurssille ilmoittautuminen täältä.

Lisätietoja jalostusposti@kennelliitto.fi

Voit olla kiinnostunut myös näistä