Jokaiseen webinaariin ilmoittaudutaan oman linkin kautta. Avaathan vain yhden ilmoittautumislomakkeen kerrallaan. Sulje selaimen ikkuna ilmoittautumisten välillä tai poistu kokonaan mobiililaitteen selaimesta, jos ilmoittautumislomake ei aukea.

Luennoista tehdään tallenteet, joten mukaan kannattaa ilmoittautua, vaikka luentoa ei ehtisikään kuunnella suorana. Tallenteet ovat katsottavissa vain luennoille ilmoittautuneille.

Kennelklubbens uppfödarwebbinarium

Kennelklubbens uppfödarkommitté ordnar tre distansföreläsningar dvs. webbinarium i januari 2021. Webbinarierna är riktade till hunduppfödare, men alla intresserade Kennelklubbens medlemmar är välkomna att delta. Föreläsningarna är kostnadsfria.

Varje föreläsning har en egen anmälningslänk. Vänligen öppna endast en anmälningsblankett i taget. Stäng webbläsarfönstret mellan anmälningarna eller stäng mobilwebbläsaren helt om anmälningsblanketten inte öppnas.

Webbinarierna spelas in, så det är värt att anmäla sig även om det inte vore möjligt att delta på själva föreläsningen. Inspelningarna är tillgängliga endast för dem som har anmält sig till föreläsningen.

Tammikuun luentojen esittelyt | Presentation av föreläsningarna i januari

kuvassa on Vesa Lehtonen

19.1. klo 18: Koiraharrastajasta koirankasvattajaksi, Kennelliiton kasvattajatoimikunnan jäsen Vesa Lehtonen

Luennolla kerrotaan siitä, mitä kaikkea koirankasvattajaksi ryhtyminen vaatii, ja mitä kasvatustyössä tulee ottaa huomioon.

Luennoitsijasta:

Vesa Lehtonen toimii Suomen Koirankasvattajat ry:n puheenjohtajana ja Kennelliiton Kasvattajatoimikunnan varapuheenjohtajana. Lisäksi Lehtonen toimii ulkomuototuomarina ryhmissä 2, 3, 4, 8, 9 ja 10. Lehtonen kasvattaa valkoisia länsiylämaanterrierejä kennelnimellä Who’s.

Ilmoittautuminen 17.1. mennessä täällä.

Kuvassa on Kaisa Metteri-Gold ja kaksi amstaffia

26.1. kl. 18: Från hundentusiast till hunduppfödare, hunduppfödare Kaisa Metteri-Gold

Föreläsningen handlar om vad som krävs för att bli hunduppfödare och vad man ska ta hänsyn till i avelsarbetet.

Om föreläsaren:

Kaisa Metteri-Gold är uppfödare av american staffordshire terrier och löwchen under kennelnamnet Masterbolt. Ursprungligen hade hon inte tänkt bli uppfödare, men intresset för rasen var stor. Metteri-Gold konstaterar att hundens karaktär spelar en stor roll i aveln. Det påverkar både vardag och hobby. Metteri-Gold är även exteriördomare.

Anmäl dig här senast 24.1.

Webinaareihin ilmoittautuneille lähetetään ennen tilaisuutta linkki, josta webinaaria pääsee seuraamaan. Webinaarin katselu onnistuu parhaiten koneella, jossa on Chrome- tai Firefox-selain.

Länken till föreläsningen skickas till anmälda före evenemanget. Vi rekommenderar att se på föreläningen via en Chrome- eller Firefox-webbläsare.

Tervetuloa mukaan luennoille!

Välkommen med på föreläsningarna!

Menneet tapahtumat

Nina Mahlanen

12.1. klo 18: Nartun kiimakierto, synnytys ja pentujen kehitys, ELL Nina Mahlanen

Luennolla käydään läpi nartun kiimakierto, synnytys ja pentujen kehitys ongelmineen.

Luennoitsijasta:

Nina Mahlanen on valmistunut Eläinlääketieteellisestä Korkeakoulusta 1993 ja toiminut sen jälkeen monenlaisissa eläinlääkärin tehtävissä. Tällä hetkellä hän on Eläinklinikka Peninkulman omistajaeläinlääkäri ja tekee lisäksi päivystysvuoroja Eläinsairaala Aistissa.

Hän on kiinnostunut erityisesti koirien ja kissojen käytösongelmista, ihotaudeista sekä lisääntymisestä, joihin hän on kouluttautunut ulkomaisilla kursseilla (mm. EVSSAR, ESAVS, ESVD). Häntä kiinnostavat myös koirien perinnölliset sairaudet.

Nina Mahlanen kasvattaa käyttölinjaisia cockerspanieleita ja suomenpystykorvia. Hän toimii luottamustehtävissä muun muassa Suomen Kennelliitossa, Suomen Pystykorvajärjestössä ja Cockerspanielit ry:ssä.

Ilmoittautumisaika on päättynyt.