Ensimmäinen alaotsikko

Eräs iäkäs herrasmies silitti kyynelehtien Hillan pehmeää turkkia ja kiitti minua, että olin tuonut hänen pystykorvansa takaisin. Hoitaja kertoi että mies ei juurikaan ollut viime aikoina puhunut mitään.

1. Älä hanki koiraa, jos et ole varma onko sinulla riittävästi aikaa koiralle
  2. Koira vaatii paljon, koira on kuin lapsi
  3. Tutustu huolella koiran kasvattajaan

Toinen alaotsikko

Suomenajokoira
Kaverikoiratoiminnassa kaikki saavat hyvän mielen

Kennelliitto rekisteröi kaverikoira-tavaramerkin patentti- ja rekisterihallitukseen 15.9.2005. Kaverikoira-nimeä voivat käyttää ainoastaan Kennelliiton ryhmissä toimivat koirakot. Kennelliiton kaverikoirat tunnistaa työasustaan eli oranssista huivista ja kaverikoiraohjaajan nimikyltistä. Kaverikoiranimikkeen alla toimivat koirakot toimivat samojen käytänteiden ja ohjeiden mukaisesti. Toiminta on vapaaehtoista ja palkatonta, eikä koirakoille makseta kulukorvauksia. Kaverikoiratoiminnassa huomioidaan osapuolten turvallisuus ja mukavuus yhteistyössä alan ammattilaisten kanssa. Kaverikoiratoiminnan lähtökohtana on, että kohtaamistilanteesta nauttivat ja saavat hyvän mielen kaikki osapuolet: asiakas, koiranohjaaja ja koira.

Kaverikoiranimikkeen alla toimivat koirakot toimivat samojen käytänteiden ja ohjeiden mukaisesti. Linkin hover. Toiminta on vapaaehtoista ja palkatonta, eikä koirakoille makseta kulukorvauksia. Kaverikoiratoiminnassa huomioidaan osapuolten turvallisuus ja mukavuus yhteistyössä alan ammattilaisten kanssa. Kaverikoiratoiminnan lähtökohtana on, että kohtaamistilanteesta nauttivat ja saavat hyvän mielen kaikki osapuolet: asiakas, koiranohjaaja ja koira.

Kaverikoiraryhmä Alue kotisivut email
Akaa-Valkeakosken kaverikoirat Akaa, Valkeakoski   akaankaverikoirat@gmail.com