Tulevia tapahtumia

Kuvaaja:
Mika Palviainen

Kaverikoirat esittäytyvät vuoden aikana useissa tapahtumissa ympäri Suomen. Katso missä tapahtumissa voit tutustua kaverikoiratoimintaan, sekä päästä silittämään kaverikoiria. Jos olet kiinnostunut kaverikoiratoiminnasta ja haluat päästä mukaan, voit katsoa missä seuraava kaverikoirakurssi järjestetään. Kaverikoiraohjaajat löytävät täältä tietoa tulevista koulutuksista.

Aika Tapahtuma Paikkakunta                 Tapahtuman kuvaus
21.4.2018 Kaverikoirakurssi Kuopio

Kaverikoirakurssin teoriaosuus lauantaina 21.4. Ilmoittautumiset ja lisätietoja 1.4. mennessä Pirjolta: pirjo.karkiatpohjois-savonkennelpiiri.fi

Koirien soveltuvuuden arvioinnin päivämäärä sovitaan myöhemmin.

21.-22.4.2018 Kaverikoirien esittelypiste Helsinki Tervetuloa tervehtimään kaverikoiria Helsinkiin Eläinystäväni -messuille!
5.-6.5.2018 Kaverikoirakurssi Hyvinkää

Kaverikoirakurssi 5.-6.5. Solttilan majalla, Korpiharjuntie 241, Hyvinkää.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset: umkaverikoiratatgmail.com

13.-14.10.2018 Kaverikoiraseminaari Seinäjoki

Valtakunnallinen kaverikoiraseminaari järjestetään kaikille toiminnassa jo mukana oleville kaverikoiraohjaajille tänä vuonna 13.-14.10.2018 Seinäjoella Hotelli Cumuluksessa.

***
Viikonlopun aikana kuullaan kaverikoiriin liittyviä ajankohtaisia asioita Kennelliitosta, mielenkiintoisia luentoja, tutustutaan muiden kaverikoiraryhmien toimintaan ja toisiin kaverikoiraohjaajiin sekä kennelpiirien kaverikoiravastaaviin. Kaverikoiraseminaarissa kuulet paljon tärkeää tietoa, josta on sinulle hyötyä kaverikoiraohjaajana toimimisessa.

***

Lisätietoja tapahtumasta myöhemmin.