Jos olet kiinnostunut kaverikoiratoiminnasta ja haluat päästä mukaan, voit katsoa alta, missä seuraava kaverikoirakurssi järjestetään. Myös kaverikoiraohjaajat löytävät tältä sivulta tietoa tulevista koulutuksista ja palkitsemistilaisuuksista.

Om du är intresserad av kompishundverksamheten och vill komma med, hittar du information om kommande kompishundkurser nedan. Också kompishundförare hittar information om kommande utbildningar och prisutdelningar på denna sida.

Aika
Tapahtuma
Evenemang
Paikkakunta
Ort
Tapahtuman kuvaus
Beskrivning
25.-26.8.2018 Kaverikoirakurssi Kuopio

Kaverikoirakurssi Kuopiossa. Rajoitettu osallistujamäärä!

Ilmoittautumiset 20.8. mennessä pirjo.karki@pohjois-savonkennelpiiri.fi

8.-9.9.2018 Kaverikoirakurssi Iisalmi

Kaverikoirakurssi Iisalmessa. Rajoitettu osallistujamäärä!

Ilmoittautumiset 1.9. mennessä pirjo.karki@pohjois-savonkennelpiiri.fi

13. ja 20.9. Kaverikoirakurssi/Kompishundkurs Vaasa/Vasa

Kaverikoirakurssi Vaasassa, teoriaosuus torstaina 13.9. ja koirien soveltuvuuden arviointi torstaina 20.9. Lisätiedot ja ilmoittautumiset kaverikoirat.vaasa@gmail.com

Kompishundkurs i Vasa 13.9 teori och 20.9 hundarnas lämplighetsbedömning. Mera info och anmälningar kaverikoirat.vaasa@gmail.com

15.-16.9.2018 Kaverikoirakurssi Raahe

Kaverikoirakurssi Raahessa 15.-16.9.2018, os. Brahenkatu 2. Ilmoittautumiset 10.9.2018 mennessä marjatta.veijalainen@gmail.com.

29.-30.9.2018 Kaverikoirakurssi Varkaus

Kaverikoirakurssi Varkaudessa. Rajoitettu osallistujamäärä!

Ilmoittautumiset 21.9. mennessä pirjo.karki@pohjois-savonkennelpiiri.fi

29.-30.9.2018 Kaverikoirakurssi Tampere Ilmoittautumiset Pohjois-Hämeen kennelpiirin kaverikoiravastaavalle Merja Salmiselle msalminen944@gmail.com, p. 040-5323584. Tervetuloa!
29.-30.9.2018 Kaverikoirakurssi Alavus/Tuuri Kurssi pidetään Tuurin NS:lla, osoitteessa Tuurinkyläntie 32.
Yhteydenotot Etelä-Pohjanmaan kennelpiirin kaverikoiravastaava Eeva Ojala: vastaava@etelapohjanmaankaverikoirat.fi
6.-7.10.2018 Kaverikoirakurssi Porvoo

Kaverikoirakurssi 6.-7.10.2018 Porvoossa.

Kurssi pidetään Johannisbergin vanhainkodin ruokalassa, Johannisbergintie 10, Porvoo.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset umkaverikoirat@gmail.com

13.-14.10.2018 Kaverikoiraseminaari Seinäjoki

Valtakunnallinen kaverikoiraseminaari järjestetään kaikille toiminnassa jo mukana oleville kaverikoiraohjaajille tänä vuonna 13.-14.10.2018 Seinäjoella Hotelli Scandicissa.

***
Viikonlopun aikana kuullaan kaverikoiriin liittyviä ajankohtaisia asioita Kennelliitosta, mielenkiintoisia luentoja, tutustutaan muiden kaverikoiraryhmien toimintaan ja toisiin kaverikoiraohjaajiin sekä kennelpiirien kaverikoiravastaaviin. Kaverikoiraseminaarissa kuulet paljon tärkeää tietoa, josta on sinulle hyötyä kaverikoiraohjaajana toimimisessa.

***

Ilmoittautumislinkki ilmoitetaan mm. täällä elokuun puolen välin jälkeen. Huomioittehan, että seminaariin on rajoitettu osallistujamäärä.