Haku 2019 Tokonuoret-valmennusryhmään

Hakuaika vuoden 2019 ryhmään on 1.-31.12.2018. Pääset täyttämään sähköisen hakulomakkeen tästä.

Vuoden 2019 Tokonuoret valmennusryhmän leirit pidetään 8.-10.3.2019 ja 25.-27.10.2019 Kennelliiton koulutustilassa Klaukkalassa.

Lisätietoja: Nina Frantsi, nina frantsi (at) kennelliitto.fi, puh. 09 8873 0245.

Toiminta

Kennelliiton Tokonuoret-valmennusyhmä on tarkoitettu nuorille toko-ohjaajille, jotka jo kilpailevat tai jotka tähtäävät kilpailemaan tottelevaisuuskokeissa ja/tai ovat kiinnostuneita koulutusohjaajan, koetoimitsijan jne. tehtävistä. Tokonuoret valmennusryhmälle järjestetään kaksi viikonlopun mittaista leiriä vuosittain. Ryhmällä on myös oma Facebook-ryhmä, joka toimii osallistujien tukena leirien välissä.

Kustannukset

Kennelliitto vastaa valmennusryhmälle järjestettävien tapahtumien koulutusten, tilavuokrien ja ruokailuiden kustannuksista. Ryhmän jäsenet maksavat itse majoitukset ja edestakaiset matkat kotoaan koulutuksiin.

Hakeminen

Ryhmässä voi olla samaan aikaan noin 14 koirakkoa, jotka valitsee hakemusten perusteella Kennelliiton nuorisotoimikunta.

Ryhmän jäsenen tulee olla Suomen Kennelliiton jäsen, ja hänen tulee osallistua aktiivisesti valmennusryhmän toimintaan. Ryhmään voi hakea kaikenrotuisen tai monirotuisenkin koiran kanssa. Jäsenyys ryhmässä on koirakkokohtainen ja kestää vuoden kerrallaan. Koiran tulee olla ryhmän tapahtumien aikana 4kk-10 vuotta, terve ja rokotettu Kennelliiton rokotusmääräysten mukaisesti.

Ryhmään haetaan kirjallisella hakemuksella annetun hakuajan puitteissa. Hakijoita valitessa kriteereinä käytetään muun muassa hakijan harrastustaustaa sekä tavoitteita.