Haku Rally-tokonuoret valmennusryhmään

Haku vuoden 2021 Rally-tokonuoret valmennusryhmään on päättynyt. Valinnoista ilmoitetaan helmikuun aikana. Kiitos kaikille hakijoille!

Vuoden 2021 Rally-tokonuoret valmennusryhmän leirit pidetään Koronatilanteen salliessa 15.-17.6.2021 ja 19.-21.11.2021. Leiripaikat selviävät myöhemmin.

Lisätietoja: nuoriso@kennelliitto.fi

Toiminta

Kennelliiton Rally-tokonuoret-valmennusyhmä on tarkoitettu nuorille rally-toko-ohjaajille, jotka jo kilpailevat tai jotka tähtäävät kilpailemaan rally-toko -kilpailuissa ja/tai ovat kiinnostuneita koulutusohjaajan, koetoimitsijan jne. tehtävistä. Rally-tokonuoret valmennusryhmälle järjestetään kaksi viikonlopun mittaista leiriä vuosittain. Ryhmälle avataan myös oma Facebook –ryhmä, joka toimii osallistujien tukena leirien välissä.

Kustannukset

Kennelliitto vastaa valmennusryhmälle järjestettävien tapahtumien koulutusten, tilavuokrien ja ruokailuiden kustannuksista. Ryhmän jäsenet maksavat itse majoitukset ja edestakaiset matkat kotoaan koulutuksiin.

Hakeminen

Ryhmässä voi olla samaan aikaan noin 14 koirakkoa, jotka valitsee hakemusten perusteella Kennelliiton nuorisotoimikunta. Ryhmän jäsenen tulee olla Suomen Kennelliiton jäsen, ja hänen tulee osallistua aktiivisesti valmennusryhmän toimintaan. Ryhmään voi hakea kaikenrotuisen tai monirotuisenkin koiran kanssa. Jäsenyys ryhmässä on koirakkokohtainen ja kestää vuoden kerrallaan. Koiran tulee olla ryhmän tapahtumien aikana 4kk-10 vuotta, terve ja rokotettu Kennelliiton rokotusmääräysten mukaisesti.

Ryhmään haetaan kirjallisella hakemuksella annetun hakuajan puitteissa. Hakijoita valitessa kriteereinä käytetään muun muassa hakijan harrastustaustaa sekä tavoitteita (kilpailija, koulutusohjaaja, koetoimitsija, tuomari).