Agria KoiraExpo 2018

Kennelliitto järjestää perinteisen Agria KoiraExpo-luentotapahtuman uudistuneessa Cumulus Resort Airport Congress Centerissä Vantaalla 3.–4.2.2018. Agria KoiraExpo on vuosittain järjestetty koulutus- ja luentotapahtuma kaikille kennelpiireille, rotujärjestöille ja -yhdistyksille sekä Kennelliiton jäsenille.

Monipuolinen kattaus ohjelmaa

Uutta oppia ja tuttavuuksia uuteen vuoteen? Agria KoiraExpo tarjoaa jälleen laadukkaita tietoiskuja ja  inspiroivia puhujia!

Tutustu  Agria KoiraExpon 2018 ohjelmaan.

Tästä näet tarkemmat luentoesittelyt.

Muutokset ohjelmaan ovat mahdollisia. Ohjelma ja luennoitsijaesittelyt ovat PDF:nä ladattavissa sivun alalaidasta.

Koulutustilaisuuden hinta on 70 € / henkilö /  päivä. Hinta sisältää koulutuksen ja aamukahvin, lounaan sekä iltapäiväkahvin.

Lauantaina 3.2.2018 järjestetään klo 19 alkaen yhteinen iltatilaisuus hotellin ravintolassa. Iltatilaisuuden hinta on 60 € / henkilö Iltatilaisuuteen ilmoittaudutaan samalla kertaa kuin itse tapahtumaan.

Ilmoittautuminen Agria KoiraExpoon 2018 on päättynyt! Maanantain 15.1.2018 jälkeen tulleista peruutuksista ei ilmoittautumismaksuja palauteta.

Kiitokset kaikille KoiraExpon 2018 osallistujille!

Seuraava KoiraExpo järjestetään 2.-3.2.2019.

Lisätietoja: koiraexpoatkennelliitto.fi

Majoitus

Majoitusta varten on varattu huoneita koulutuspaikan yhteydessä sijaitsevasta Cumulus Resort Airport Congress Center hotellista. Osallistujat varaavat majoituksen itse suoraan myyntikeskuksesta puh. 0200 550 55 tai sähköpostitse my.reservation(at)restel.fi.

Mainitse varatessasi tunnus ”KOIRAEXPO 2018”. Majoitusvaraukset tulee tehdä 10.1.2018 mennessä.

Majoitushinnat: 1-hengen huone 82,- / vrk, 2-hengen huone 92,- / vrk. Lemmikkilisä 10,- / huone / vrk.

Tunnelmia aikaisemmilta KoiraExpo-viikonlopuilta

Alarivin kuvat: Nikita Tikka