Kennelliiton palvelut

Palvelemme koiranomistajia nopeasti ja luotettavasti. Katso alta palvelunumeromme ja muut yhteystiedot. Vaihde ja neuvontanumero palvelevat arkisin kello 11-17 ja muut numerot arkisin kello 9-15.

Suurta osaa palveluihimme liittyvistä asioista voi hoitaa sähköpostitse tai verkossa Omakoira-palvelussa. Verkko- tai mobiilipalvelussa voi muun muassa tehdä koiran omistajailmoituksen, päivittää omia jäsentietojaan tai tilata lähetteen koiran terveystutkimukseen. Kasvattaja voi rekisteröidä pentueensa Omakoira-palvelun kautta.

Huom! Tietoturvasyistä, hoidathan esimerkiksi jäsenasioitasi koskevat asiat aina sähköpostitse eikä esimerkiksi Kennelliiton Facebook-sivun kautta.

Kennelliiton osoite

Suomen Kennelliitto
Kamreerintie 8

Rekisteröintidokumentit

Rekisteröintidokumenttien postitus

Suomen Kennelliitto c/o Showlink Oy, PL 20, 79101 Leppävirta

Rekisteröintidokumenttien tuonti tai nouto

Kievarinkatu 4, Leppävirta (arkisin 9-17)

Lanttikatu 2, Espoo (vain keskiviikkoisin 9-17)

(rekisteröintidokumentteja ei saa lähettää käyntiosoitteeseen!)

Laskutusosoitteet

Verkkolaskut
OVT: 003702021550
Välittäjän tunnus: BAWCFI22

Paperilaskut
Suomen Kennelliitto ry
00026 Basware
PDF-laskut
kennelliitto.ostolaskut@bscs.basware.com
Vaihde
klo 11-17

Fax

Rekisteröinti
klo 9-15

Pentueet, tuontikoirat, rekisteritodistusten jäljennökset, FIX-koirat, koirien omistajailmoitukset ja -muutokset

Terveystutkimukset

Terveystutkimuslausuntojen kirjaaminen, röntgenkuvien ja -lausuntojen käsittely, eläinlääkäritodistusten käsittely, röntgenlausuntojen valitusten käsittely, eläinlääkärien yhteystiedot, terveystulosten korjaukset

terveystulokset@kennelliitto.fi
fax 09 8873 0331

Eläinlääkäri Liisa Lilja-Maulan puhelinaika röntgenlausunnoista keskiviikkoisin kello 13-15 numerossa 09 8873 0224.

Jalostusasiat
klo 9-15

Jalostusstrategia, PEVISA, poikkeusluvat, jalostuksen tavoiteohjelmat, jalostusindeksit, koirien hyvinvointiin ja käyttäytymiseen liittyvät asiat

Näyttelyiden järjestäminen
klo 9-15

Näyttelysihteerit, näyttelyiden järjestäjien yhteydenotot, ulkomuototuomariasiat ja ulkomuototuomariluettelo.

Valionarvot
klo 9-15

Valionarvojen sekä Voittaja-titteleiden vahvistaminen, ulkomaisten valionarvojen ja titteleiden kirjaaminen, valio- ja käyttötodistukset ulkomaalaisia näyttelyitä varten

valiot@kennelliitto.fi