Kennelliiton hallitus on päättänyt 11.6.2020 kokouksessaan, että lukukoiratoimintaa voidaan jatkaa heti, kun se on kirjastojen puolesta mahdollista. Kaverikoiratoiminta käynnistyy mahdollisuuksien mukaan elokuun alusta alkaen.

Kennelliitto noudattaa toiminnassaan Suomen hallituksen, Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen, sosiaali- ja terveysministeriön, opetus- ja kulttuuriministeriön sekä aluehallintovirastojen linjauksia. Kennelliiton hallitus seuraa korovirustilannetta ja tarkistaa tarpeen mukaan päätöksiään, jos kesän aikana tulee uusia linjauksia.

Jos olet kiinnostunut lukukoiratoiminnasta ja haluat päästä mukaan, löydät tältä sivulta tiedon, missä seuraava lukukoirakurssi järjestetään. Lukukoiria voit päästä tervehtimään myös erilaisissa tapahtumissa.

Om du är intresserad av läshundsverksamhet och vill komma med, hittar du information om kommande läshundskurser på denna sida. Du kan också hälsa på läshundar på olika evenemang.

Aika
Tapahtuma
Evenemang
Paikkakunta
Ort
Tapahtuman kuvaus
Beskrivning
26.-27.9.2020 Lukukoirakurssi Iisalmi

Lukukoirakurssi Iisalmessa, teoriaosuus 26.9. ja koirien soveltuvuuden arviointi 27.9.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset 15.9. mennessä Pohjois-Savon kennelpiirin kaverikoiravastaava Pirjo Kärki pirjo.karki@pohjois-savonkennelpiiri.fi

3.-4.10.2020 Lukukoiraseminaari Tampere

Lukukoiraseminaari on tarkoitettu kaikille niille Kennelliiton lukukoiraohjaajille, jotka ovat jo mukana toiminnassa. Ilmoittautuminen avataan syksyllä.

Lisätietoja tulossa myöhemmin.

17.-18.10.2020 Lukukoirakurssi Hyvinkää

Lukukoirakurssi Hyvinkäällä, teoriaosuus 17.10. ja koirien soveltuvuuden arviointi 18.10.

HUOM! Etusijalla huhtikuu 2020 kurssille ilmoittautuneet ja esitietolomakkeen täyttäneet.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset 1.9. mennessä Uudenmaan kennelpiirin kaverikoiravastaava Tiina Weckman umkaverikoirat@gmail.com

17.-18.10.2020 Lukukoirakurssi Lempäälä

Lukukoirakurssi Lempäälässä, teoriaosuus 17.10. ja koirien soveltuvuuden arviointi 18.10.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset 13.9. mennessä Pohjois-Hämeen kennelpiirin lukukoirayhteyshenkilö Päivi Hodgson ph.lukukoirat@gmail.com