Kennelliitto järjestää KoiraExpo-luentopäivät Rantasipi Airport Congress Centerissä Vantaalla 6.–7. helmikuuta 2016. Ohjelmassa on jälleen paljon mielenkiintoisia luentoja monipuolisista aiheista. Tapahtuman luennot on suunniteltu erityisesti yhdistysten uusille toimihenkilöille, mutta tapahtuma on avoin kaikille Kennelliiton jäsenille. Ilmoittautuminen KoiraExpoon päättyy 4.1.2016.

KoiraExpon luentojen aiheina ovat muun muassa näyttelyiden järjestäminen, talkoohenki, luonneosion tekeminen, Omakoira-palvelu, koiran valokuvaaminen ja koirarekisterin uudistus. Luentoja pitävät muun muassa Brenda Bonnett, Tuire Kaimio, Kirsi Saini, Kirsti Louhi ja Maija Gellin.

Sunnuntaina KoiraExpon päättää yli-innovaatioaktivisti Anssi Tuulenmäki.

Myös Kennelliiton vuoden 2016 nuorisoteema näkyy KoiraExpon luennoissa omana kokonaisuutenaan, jossa pohditaan koiraharrastusta nuorisotyön muotona. Puhumassa nuoriin liittyvistä aiheista ovat esimerkiksi Tiia Posa, Sirpa Ali-Melkkilä ja Katri Syvärinen.

KoiraExpoon ehtii vielä ilmoittautua mukaan! Paikkoja on rajoitetusti ja ilmoittautuminen päättyy 4.1.2016.

Ilmoittaudu mukaan ja tutustu tarkempaan ohjelmaan täällä.

Tervetuloa KoiraExpoon!

Tunnelmia aikaisempien vuosien KoiraExpoista: