Suomen Kennelliiton uusi valtuusto valitsi uudelleen valtuuston puheenjohtajaksi Eeva Anttisen ja varapuheenjohtajaksi Mika Leppisen kokouksessa, joka pidettiin Espoo Hanasaaressa sunnuntaina 24.11.2013. Molemmat toimivat tehtävässään seuraavat kolme vuotta.

Kennelliiton kokousviikonlopun viimeisen päivän eli sunnuntain aloitti yleiskokous, joka valitsi valtuuston jäsenet uudelle kolmivuotiskaudelle. Yleiskokouksessa oli läsnä 152 edustajaa. Kokous oli lyhyt, eikä äänestyksiä tarvinnut käydä, koska ehdokkaita vapailta listoilta oli yhtä monta kuin oli paikkoja valtuustoon.

Yleiskokouksen jälkeen kokoontunut uusi valtuusto sai puheenjohtajavaaliin vain yhden ehdokkaan eli nykyisen puheenjohtaja Eeva Anttisen. Hänet valittiin siten jatkamaan tehtävässään. Varapuheenjohtajaehdokkaita oli kaksi, Mika Leppinen ja Kari Järvinen. Äänestykseen osallistui 109 valtuutettua. Tulos oli erittäin tasainen, sillä Leppisen äänisaalis oli 58 ja Kari Järvisen 51 ääntä. Näin Leppinen tuli valituksi uudelleen varapuheenjohtajaksi.