Johanna Saariluoma on valittu viime vuonna perustetun FCI:n koiratanssitoimikunnan puheenjohtajaksi. Valinta tehtiin toimikunnan ensimmäisessä kokouksessa 4.-5. toukokuuta Amsterdamissa. Toimikunnan tärkeimpänä tehtävänä on kansainvälisten sääntöjen valmisteleminen. Saariluoma toimii myös Suomen edustajana Pohjoismaisen Kennelunionin eli PKU:n koiratanssitoimikunnassa ja on koiratanssin ylituomari. Hän tuomaroi muun muassa koiratanssin maailmanmestaruuskilpailuissa Moskovassa kesäkuussa.

FCI:n tottelevaisuustoimikunnan puheenjohtajana jatkaa Carina Savander-Ranne. Toimikunnan kokous pidettiin 14.–15. toukokuuta Riikassa. Savander-Ranne on toiminut tehtävässä vuodesta 2013 alkaen ja FCI:n tottelevaisuuskoetoimikunnassa Suomen Kennelliiton edustajana vuodesta 2001 alkaen.

FCI:n mannermaisten kanakoirien toimikunnan kokouksessa 19. maaliskuuta Serbiassa Hannu Liedes valittiin yksimielisesti toimikunnan toiseksi varapuheenjohtajaksi. Hän on toiminut Suomen Kennelliiton edustajana toimikunnassa vuodesta 2009 lähtien.

Koiratanssitoimikunta, tottelevaisuustoimikunta ja mannermaisten kanakoirien toimikunta ovat Kansainvälisen koiranjalostusliitto FCI:n vapaaehtoisia toimikuntia.