Royal Canin Finland Oy ja Suomen Kennelliitto ovat uusineet yhteistyösopimuksensa. Vuoteen 2022 ulottuvan sopimuksen mukaan Royal Canin on Kennelliiton pääyhteistyökumppani koiranruoka-alalla. Sopimuksen myötä Royal Canin näkyy joulukuisessa Koiramessut-tapahtumassa monin eri tavoin.

Kennelliitto ja Royal Canin vievät yhdessä eteenpäin tietoa vastuullisesta koiranomistuksesta ja koirankasvatuksesta, koirien terveellisestä ruokinnasta sekä muista koirien hyvinvointiin liittyvistä asioita.

– Tämä viisivuotinen yhteistyösopimus on meille merkittävä ja mahdollistaa monenlaisen yhteistyön, sanoo Suomen Kennelliiton hallituksen puheenjohtaja Harri Lehkonen. Koirien hyvinvointi on meidän molempien sopimusosapuolten tärkeä tavoite.

– Olen iloinen siitä, että voimme yhdessä Suomen Kennelliiton kanssa edistää eläinten hyvinvointia, painottaa myös General Manager Tessi Romel Royal Caninilta. Kennelliitto on meille tärkeä, erittäin ammattimainen yhteistyökumppani. Meillä on yhteiset tavoitteet, joiden pohjalta on hyvä jatkaa yhteistyötä tulevina vuosina.

Kennelliiton ja Royal Caninin yhteistyö alkoi vuonna 2012. Nyt sovittiin ensimmäistä kertaa viiden vuoden mittaisesta yhteistyöstä.

Suomen Kennelliitto
Markku Mähönen, toiminnanjohtaja