Royal Canin Finland Oy ja Suomen Kennelliitto ovat uusineet yhteistyösopimuksensa. Sopimuksen mukaan Royal Canin on Kennelliiton pääyhteistyökumppani koiranruoka-alalla ja Kennelliiton Voittaja-näyttelyiden pääyhteistyökumppani. Sopimus on kolmivuotinen.

Sopimuksen myötä Royal Canin näkyy entistä vahvemmin joulukuisissa Koira2014-tapahtuman Voittaja-koiranäyttelyissä ja esimerkiksi tapahtuman kaikissa näyttelykehissä.

– Yhteistyö Royal Caninin kanssa on alkanut jo vuonna 2012. Olemme iloisia, että voimme jatkaa molemmin puolin antoisaa yhteistyötä, Kennelliiton toiminnanjohtaja Markku Mähönen sanoo.

– Mielellämme jatkamme menestyksellistä yhteistyötä Suomen Kennelliiton kanssa. Royal Caninille on tärkeää, että yhteistyökumppanillamme on sama selkeä päämäärä kuin meillä: koirien hyvinvointi, kommentoi Royal Canin Finland Oy:n toimitusjohtaja Karoly Horvath uutta sopimusta.

Kuvassa vasemmalta Kennelliiton toiminnanjohtaja Markku Mähönen, Maailman Voittaja 2014 -näyttelyn toimikunnan puheenjohtaja Kari Järvinen, Royal Canin Finland Oy:n toimitusjohtaja Karoly Horvath sekä Kennelliiton hallituksen puheenjohtaja Helena Suni.