Kennelliitto järjestää joulukuussa kaksi kansainvälistä koiranäyttelyä Helsingin Messukeskuksessa. Helsinki Winner 2014- ja Voittaja 2014 -koiranäyttelyt ovat näyttelyvuoden loppuhuipennus, eikä niitä kannata jättää välistä. Ilmoittautuminen näyttelyihin on täydessä vauhdissa.

Helsinki Winner 2014 -koiranäyttely järjestetään itsenäisyyspäivänä 6. joulukuuta ja Voittaja 2014 sunnuntaina 7. joulukuuta.

Ensimmäinen ilmoittautumisjakso näyttelyihin umpeutuu tiistaina 30. syyskuuta. Siihen asti ilmoittautuminen maksaa 55 euroa koiralta. Ilmoittautuminen päättyy kokonaan 4. marraskuuta.

Näyttelyt ovat osa Koira2014-tapahtumaa, joka on Suomen suurin koiratapahtuma. Näyttelyiden lisäksi Messukeskuksessa on viikonlopun aikana muun muassa koiraharrastuslajien esittelyjä, luentoja ja laajat koiratarvikemessut.

Viikonlopun aikana pääsee näkemään koiria noin 300 eri rodusta. Apua rodunvalintaan ja tietoa koira-asioista saa esimeriksi rotujärjestöjen esittelypisteiltä ja Kennelliiton HauLife-osastolta.

Koira2014 on vuoden huipputapahtuma niin koiran hankintaa vasta harkitseville kuin kokeneemmillekin koiraharrastajille.

Lue lisää ja ilmoita koirasi näyttelyihin