Leiriohjaajien haku kesän Suurleirille on avattu

|  Nuoret

Kennelliiton nuorisotoiminta etsii innokkaita leiriohjaajia kesän 2017 Suurleirille. Kennelliiton Suurleiri 2017 järjestetään Lapualla, vapaa-ajankeskus Wanhassa Karhunmäessä 27.6.–1.7.2017. Haku leiriohjaajaksi alkaa tänään 15.2. ja hakea voi 31.3. saakka.

Leiriohjaajien tehtäviin kuuluu nuorten ohjaaminen ja eri koiraharrastuslajien kouluttaminen sekä leirien yleisestä järjestyksestä vastaaminen. Leiriohjaajalta edellytetään vähintään 18 vuoden ikää ja kokemusta tai innostuneisuutta nuorten ohjaamisesta. Ensiaputaidot katsotaan eduksi.

Valituille ohjaajille järjestetään maksuton koulutus 19.–21.5.2017 Lapualla, jossa perehdytään leirin ohjaajan tehtäviin ja vastuualueisiin. Koulutusviikonlopun aikana suunnitellaan leiriohjelmaa ja tutustutaan muihin ohjaajiin. Koulutusviikonloppuun osallistuminen on leiriohjaajana toimimisen edellytys. Lopulliset valinnat leiriohjaajien suhteen tapahtuvat koulutusviikonlopun jälkeen. Koulutusviikonloppuun voit ottaa oman koirasi mukaan.

Leiriohjaajana saat hienon kokemuksen lisäksi majoituksen, täysihoidon ja vakuutuksen. Kulukorvauksena ohjaajalle maksetaan matkakorvaukset sekä päivärahaa vastaava korvaus.

Leiriohjaajat voivat ottaa omat koiransa mukaan leirille, mutta suosittelemme, että ohjaajat tulisivat leirille mieluummin ilman omaa koiraa. Oman koiran hoitamiseen jää leirillä todella vähän aikaa.

Hakemukset toimitetaan 15.2.–31.3.2017 postitse:

Suomen Kennelliitto, Sanna Pirinen
Kamreerintie 8

tai

sähköpostitse:

nuorisoatkennelliitto.fi
(merkitse sähköpostin otsikkokenttään ”Hakemus leiriohjaajaksi”)

Sanna Pirinen
sanna.pirinenatkennelliitto.fi