Ylellä nähdystä huippusuositusta Koiramestari-sarjasta tehdään toinen tuotantokausi. Koiramestarissa nuoret kilpailevat koiriensa kanssa eri koiraharrastuslajeihin pohjautuvissa tehtävissä.

Vuonna 2013 Koiramestari keräsi yli miljoona katsojaa ja nousi Suomen suosituimmaksi koiraohjelmaksi.

Kennelliitto on mukana Koiramestari-ohjelmassa. Tuotantoyhtiönä on Story Of Sports.

– Tavoitteena on vakiinnuttaa Koiramestarin asema Suomen katsotuimpana koiraohjelmana, Kennelliiton viestintäpäällikkö Kaija Unhola kertoo.

Koiramestarissa etsitään jälleen mestarikoirakkoa nuorten joukosta. Viime vuodesta poiketen tehtäväkenttää on tarkoitus laajentaa ja monipuolistaa. Osa ohjelmasta kuvataan ulkona.

Koiramestari 2014 kuvataan kesän aikana ja se nähdään Ylen TV2-kanavalla loppuvuodesta.

Kilpailijahaku Koiramestari 2014 -sarjaan avataan maaliskuun loppupuolella.