Messukeskuksessa Helsingissä on nähty Koira2013-tapahtuman ensimmäisenä päivänä iloisia esityksiä, mielenkiintoisia kilpailuja ja jännittäviä näyttelyhetkiä.

Perjantaina on järjestetty ohjelmaa etenkin nuorille ja koululaisille. Koira-alan oppilaitokset ovat esitelleet toimintaansa ja opiskeluvaihtoehtoja koirien parissa. Oppilaitosten välisen koira-aiheisen joukkuekilpailun voitti Keski-Pohjanmaan maaseutuopiston Kannuksen yksikkö.

Perjantain Helsinki Winner 2013 -koiranäyttelyyn on osallistunut yli 6600 koiraa. Näyttelyn kulkua on voinut seurata internetissä koko päivän. Osassa kehistä on käytössä online-tulostallennus, jonka ansiosta näyttelyn tulokset ovat tulleet heti näkyviin Koira2013-sivustolle.

Perjantai huipentuu Helsinki Winner 2013 -koiranäyttelyn parhaan koiran valintaan. Näyttelyn ryhmäkilpailut ja parhaan koiran valinnan voi seurata suorana lähetyksenä internetissä. Lähetys alkaa kello 16.30, linkki lähetykseen löytyy osoitteesta www.koira2013.fi.

Katso kuvia perjantailta myös Facebookista.

Koira2013-tapahtuma jatkuu vielä lauantaina ja sunnuntaina, jolloin Messukeskuksessa vielä enemmän ohjelmaa, koiria ja kävijöitä.

Lisätietoja:
Kaija Unhola, viestintäpäällikkö