15 kennelpiirin nettisivut ovat uudistuneet tänään 17. kesäkuuta. Sivustot ovat saaneet täysin uudenlaisen ilmeen ja rakenteen. Uudet sivut on toteutettu yhteistyössä Kennelliiton kanssa.

Kennelliiton kennelpiireille tarjoamaan sivustouudistusprojektiin osallistui 15 piiriä. Neljä piiriä säilytti vanhat nettisivunsa.

Uudistusprojekti aloitettiin, koska Kennelliiton tarjoamat vanhat sivustot olivat jo teknologisesti vanhanaikaiset. Uusilla sivuilla on nyt otettu huomioon muun muassa mobiililaitteiden tuomat vaatimukset. Sivustot ovatkin selailtavissa niin tietokoneilla kuin tableteilla ja älypuhelimillakin.

Uusi julkaisujärjestelmä helpottaa merkittävästi kennelpiirien sivustojen päivittämistä. Kennelpiirit vastaavat itse sivustojensa päivittämisestä ja sisällöistä.

Sivustouudistuksen yhteydessä luotiin uusi kennelpiirit.fi-sivusto, jolta löytyvät linkit kaikkien piirien nettisivuille. Linkkien lisäksi sivulla on kartta, josta näkee kätevästi piirien rajat.

Sivustouudistuksen yhteydessä 15 piirin nettiosoitteet muuttuvat ja ne alkavat jatkossa osoitteella www.kennelpiiri.fi. Osoitteen perään kirjoitetaan piirin nimi, esimerkiksi www.kennelpiiri.fi/keski-suomi.

Tutustu piirien sivuihin osoitteen www.kennelpiiri.fi kautta.