Kennelliittoa voi nyt seurata Facebookin lisäksi Twitterissä ja Instagramissa. Kennelliiton löytää näistä sosiaalisen median kanavista nimellä @kennelliitto.

Twitter on mikroblogipalvelu, jossa viestitään 140 merkin mittaisilla twiiteillä. Kennelliitto nostaa Twitterissä esiin ajankohtaisia koira-aiheita liiton sisältä ja muualta yhteiskunnasta.

Kuvapalvelu Instagramissa Kennelliitto jakaa mielenkiintoisia koira-aiheisia kuvia ja pieniä paloja liiton arjesta ja tapahtumista. Instagramia käytetään etenkin mobiililaitteilla.

Tule seuraamaan Kennelliittoa sosiaalisessa mediassa. Luvassa on esimerkiksi erilaisia kilpailuja, joista yksi on käynnistynyt Instagramissa.

Koiranpäivän kuvakilpailu Instagramissa

Kennelliitto järjestää Koiranpäivän kunniaksi Instagramissa kuvakilpailun, jonka aiheena on ”koiran päivä”. Arvontaan voi osallistua ottamalla aiheen mukaisen valokuvan ja lisäämällä sen omalle Instagram-tililleen. Kuvan yhteyteen tulee liittää hashtag #koiranpäivä ja tunniste @kennelliitto.

Kuvien lähettäneiden kesken arvotaan lahjakortteja Mustiin ja Mirriin. Arvonta suoritetaan Koiranpäivänä 24.4.

Katso kilpailun säännöt

Kennelliitto sosiaalisessa mediassa: