Kennelliitto on lahjoittanut järjestämäänsä Koira2014-tapahtumaan pääsylippuja HOPE Yhdessä & Yhteisesti ry:n asiakasperheille. Kennelliitto järjestää Suomen suurimman koiranäyttelytapahtuman Helsingissä Messukeskuksessa 6.-7.12.2014.

HOPE ry:n toimintaperiaatteena on taata lapsille Suomessa tasa-arvoiset mahdollisuudet kokea ilon ja onnistumisen hetkiä. Lahjoitettujen pääsylippujen myötä moni lapsi pääsee kokemaan koiratapahtuman ihmeellisen maailman.

– Ette usko, kuinka monta lasta ja perhettä saadaan iloisiksi, kun heille nyt voidaan tarjota tällainen elämys, Nora Virtanen ja Johanna Peltola HOPE ry:stä toteavat yhdestä suusta.

– Kennelliitto on todella tyytyväinen, että se voi näin tukea HOPE ry:n toimintaa. Uskon, että tulemme näkemään monta iloista lasta tapahtumassa, Koira2014-toimikunnan puheenjohtaja Kari Järvinen sanoo.

Kennelliitto on usean vuoden ajan lahjoittanut pääsylippuja mm. koululuokille ja sellaisille lastenjärjestöille, jotka toimivat vaikeassa tilanteessa olevien lasten kanssa.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry. on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka täytti tänä vuonna 125 vuotta. Liiton jäseninä on noin 1 900 koiraharrastusyhdistystä ja yli 150 000 henkilöjäsentä.