Suomen Kennelliitto ja hotelli- ja ravintola-alanyritys Restel Oy jatkavat yhteistyösopimustaan vuosille 2016–2018. Uusittu kolmivuotissopimus tulee voimaan 1.1.2016. Sopimuksen uusimisen myötä Restel Oy:n hotellien sopimushinnat Kennelliiton jäsenille jatkuvat.

Restel tarjoaa sopimuksen mukaan Kennelliiton kaikille jäsenille sopimushintaisia huoneita 12 % alennuksella operoimissaan hoteilleissa kaikkialla Suomessa. Restel-ketjuun kuuluu 47 hotellia ympäri Suomen. Hotelleihin kuuluvat kansainväliset Crowne Plaza Helsinki, Hotel Indigo Helsinki - Boulevard ja Holiday Inn -hotellit, kotimaiset Cumulus- ja Rantasipi-hotellit sekä Seurahuone Helsinki. Sopimushintaisia majoituksia voi varata Hotellimaailman kautta. Varausta tehdessä on mainittava varaustunnus ”KENNELETU”.

- Restelillä on vahva tahtotila ottaa entistä paremmin huomioon koiran kanssa matkustavat asiakkaat. Tarjoamme jatkossa kaikille koiran kanssa matkustaville lahjakassin täynnä kaikkea kivaa koiralle, kertoo Restelin myyntipäällikkö Olli Turunen.

Sopimuksen piiriin kuuluvat myös Kennelliiton järjestämä Koiramessut-tapahtuma ja messuilla järjestettävät kansainväliset koiranäyttelyt Helsinki Winner ja Voittaja. Yhteistyön kautta Restel tarjoaa majoitusta näyttelyvieraille tapahtuman aikana eripuolilla pääkaupunkiseutua. Restel huomioi majoitustarjonnassa koirien kanssa yöpyvät entistä paremmin ja tarjoaa koiran majoituksesta 50 % alennuksen Kennelliiton jäsenille.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry. on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka täytti viime vuonna 125 vuotta. Liiton jäseninä on noin 1 900 koiraharrastusyhdistystä ja yli 150 000 henkilöjäsentä.

Restel Oy on Suomen johtavin hotelli- ja ravintola-alan yritys. Restel Hotel Groupiin kuuluvat kansainväliset Crowne Plaza Helsinki, Holiday Inn hotellit sekä kotimaiset Rantasipi brändit, Rantasipi kylpylähotellit ja Cumulus hotellit sekä Ikaalisten Kylpylä ja Hotelli Seurahuone Helsinki.

Kaikkiaan valittavana on 47 hotellia 28 paikkakunnalla. Hotellimme ovat aina valmiina palvelukseesi, halusitpa sitten järjestää tehokkaan kokouksen, levähtää liikematkallasi tai viettää loman.

Restelin ravintoloissa voit kohdata koko suomalaisuuden kirjon ja kansainvälisen, värikkään kulttuurien yhteensulautumisen. Lähes 300 ravintolaan mahtuu valinnanvaraa kaupunkipubeista perheravintoloihin ja tapahtumaravintoloista iltaravintoloihin. Tutustu kaikkiin kohteisiimme www.restel.fi

Kennelliitto
Kirsi Salmijärvi