Haemme toimistoomme Espooseen vakituiseen työsuhteeseen viestintäpäällikköä.

Tehtävänäsi on
- yhdistyksen sisäinen ja ulkoinen viestintä sekä markkinointi
- hallitset viestinnän tehtävät laaja-alaisesti ja vahvuutesi on vaikuttajaviestintä
- työskentelet osana verkostoja, joten sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot, innostava ote yhteistyöhön sekä viestinnän kehittämiseen
- sähköiset työvälineet ja sosiaalisen median hyödyntäminen ovat sinulle arkipäivää

Toimit lisäksi toiminnanjohtajan alaisena osaavan viestintätiimimme vetäjänä.

Lopulliset tehtävät tulevat osittain muotoutumaan valittavan henkilön ja hänen osaamisensa mukaan.

Edellytämme hakijalta
- tehtävään sopivaa koulutusta
- vankkaa työkokemusta kuvattujen työtehtävien hoitamisesta
- hyviä asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoja sekä positiivista asennetta
- kykyä toimia kiireessä ja paineen alaisena
- suomen kielen lisäksi hyvä ruotsin ja englannin kielen taito katsotaan eduksi
- oma-aloitteisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn

Suomen Kennelliiton toimintaympäristön ja koirien kasvatustoiminnan tuntemus katsotaan eduksi.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään 17.3.2017 mennessä osoitteeseen Suomen Kennelliitto ry / Markku Mähönen, Kamreerintie 8, 02770 Espoo tai sähköpostitse osoitteeseen rekry(at)kennelliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Kennelliiton toiminnanjohtaja Markku Mähönen, puhelin +358505111998, sähköposti markku.mahonen(at)kennelliitto.fi.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka täyttää tänä vuonna 128 vuotta. Liiton jäseninä on noin 2 000 koiraharrastusyhdistystä ja noin 150 000 henkilöjäsentä. Kennelliitto-konsernissa työskentelee noin 60 henkilöä ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 12 miljoonaa euroa.