Haluatko olla mukana vaikuttamassa koiraharrastukseen ja sen tulevaisuuteen Suomessa? Haemme nuorisokoordinaattoria vakituiseen työsuhteeseen toimistoomme Espooseen.

Etsimme tehtävään osaavaa ja monitaitoista nuorisotoiminnan asiantuntijaa koordinoimaan koiraharrastukseen kuuluvaa nuorisotoimintaa. Koordinaattori vastaa toiminnan kehittämisestä ja suunnittelusta. Hän toimii Kennelliiton nuorisotoimikunnan esittelijänä ja hoitaa toimikunnan työhön liittyviä käytännön asioita. Koordinaattori tukee järjestökentän nuorisotoimintaa ja toimii kennelpiirien nuorisokoordinaattoreiden yhteyshenkilönä. Vapaaehtoistoiminnan koordinointi, tapahtumien suunnittelu ja viestintä ovat tärkeä osa työtä.

Edellytämme hakijalta

• vahvaa nuorisotoiminnan ja vapaaehtoistyön tuntemusta sekä soveltuvaa, vähintään ammattikorkeakoulutasoista koulutusta
  • kokemusta laajojen kokonaisuuksien hallinnasta ja kehittämisestä
  • hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja ja kokemusta verkostotyöskentelystä
  • hyviä viestintätaitoja
  • kykyä toimia sekä itsenäisesti että tiimin jäsenenä.

Arvostamme oma-aloitteista, positiivista ja rakentavaa työotetta. Koiraharrastuksen tuntemus luetaan eduksi.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen toimitetaan viimeistään 24.6.2019 sähköpostitse osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa (13.6.,17.6. ja 20.6. kello 10-11) Kennelliiton järjestöosaston osastopäällikkö Tom Kankkonen, tom.kankkonen@kennelliitto.fi, puhelin 09 8873 0281.

Työhaastattelut tehtävään pidetään elokuussa.

Tehtävään otettavan henkilön on esitettävä nähtäväksi rikosrekisterilain 6 §:n 2 momentissa tarkoitettu rikosrekisteriote.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka täyttää tänä vuonna 130 vuotta. Liiton jäseninä on noin 2 000 koiraharrastusyhdistystä ja noin 146 000 henkilöjäsentä. Kennelliitto-konsernissa on noin 70 työntekijää ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa.