Haemme toimistoomme Espooseen vakituiseen työsuhteeseen henkilöstöpäällikköä.

Henkilöstöpäällikön tehtävänä on konsernin
- työehto- ja työsuhdeasioiden hoitaminen
- työsuojelu- ja työterveysasioista vastaaminen
- henkilöstön hyvinvointi-, koulutus- ja muiden tarvittavien suunnitelmien tekeminen sekä ohjeistus

Henkilöstöpäällikön tehtävät edellyttävät ajallisesti alle puolen työpäivän työpanosta.

Lisäksi edellytämme yhdistyksen toimikuntien työskentelyyn osallistumista ja siihen kuuluvien sihteeritehtävien hoitamista.

Lopulliset tehtävät tulevat muotoutumaan valittavan henkilön ja hänen osaamisensa mukaan.

Edellytämme hakijalta
- tehtävään sopivaa koulutusta, kuten esimerkiksi oikeustieteen-, hallintotieteiden- tai kasvatustieteiden maisterin tutkintoa tai vastaavaa ammattikorkeakoulututkintoa
- vankkaa työkokemusta kuvattujen työtehtävien hoitamisesta
- hyviä asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoja
- suomen kielen lisäksi hyvä ruotsin ja englannin kielen taito katsotaan eduksi
- oma-aloitteisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn

Suomen Kennelliiton toimintaympäristön ja koirien kasvatustoiminnan tuntemus katsotaan eduksi.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään 17.3.2017 mennessä osoitteeseen Suomen Kennelliitto ry / Markku Mähönen, Kamreerintie 8, 02770 Espoo tai sähköpostitse osoitteeseen rekry(at)kennelliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Kennelliiton toiminnanjohtaja Markku Mähönen, puhelin +358 50 511 1998, sähköposti markku.mahonen(at)kennelliitto.fi.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka täyttää tänä vuonna 128 vuotta. Liiton jäseninä on noin 2 000 koiraharrastusyhdistystä ja noin 150 000 henkilöjäsentä. Kennelliitto-konsernissa työskentelee noin 60 henkilöä ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 12 miljoonaa euroa.