Kennelliitto järjestää kaveri- ja lukukoiraohjaajille suunnatun valtakunnallisen kaverikoiraseminaarin Oulun Scandic Cityssä 2.–3.11. Viikonlopun aikana kuullaan kaverikoiriin liittyviä ajankohtaisia asioita Kennelliitosta, mielenkiintoisia luentoja, tutustutaan muiden kaverikoiraryhmien toimintaan, toisiin kaverikoiraohjaajiin sekä kennelpiirien kaverikoiravastaaviin. Ilmoittaudu mukaan 18.10. mennessä!

Kaverikoiraseminaarissa kuulet paljon tärkeää tietoa, josta on sinulle hyötyä kaverikoiraohjaajana toimimisessa. Tänä vuonna seminaarin aiheet painottuvat erityisesti ryhmädynamiikkaan ja kaverikoiran käyttäytymiseen. Huomaathan, että kaikki ohjelma on koiratonta.

Seminaarin ilmoittautumismaksu on 30 €. Hinta sisältää seminaariin osallistumisen, yhden yön majoituksen (la–su) kahden hengen huoneessa ja ruokailut. Osallistujan maksaa itse matkakulut seminaariin. Jos haluat saapua paikalle jo seminaaria edeltävänä iltana, on sinulla mahdollisuus varata huone sopimushinnalla. Lisätietoja majoituksesta löytyy alle liitetystä seminaarin kutsusta.

Paikkoja seminaariin on rajoitetusti, joten varaathan paikkasi ajoissa tämän linkin takaa löytyvällä lomakkeella! Ilmoittautumisaika päättyy 18.10. Seminaariin liittyvät tiedustelut voi lähettää osoitteeseen kaverikoirat@kennelliitto.fi .

lauantai 2.11.

9.30                  Aamukahvit
10.00                Tilaisuuden avaus ja esittelyt

11.00                Ilon kautta – suuntaviivoja toimivaan ryhmätyöhön

• Vuorovaikutteinen luento henkilökemioista, toimivasta dialogista ja yhteisten tavoitteiden löytämisestä.

Joose Mikkonen, näyttelijä, medianomi YAMK -opiskelija, TeM
Jukka Heinänen, dramaturgi, ohjaaja, kirjoittamisen opettaja, TeM

12.30                Lounas
13.30                ”Kohtaamisia ja kompastuskiviä” – workshop

• Ohjattua pienryhmätyöskentelyä, jossa tutkitaan arkipäivän kohtaamisia draaman ja komedian keinoin sekä kehitetään yhdessä pelisääntöjä ja toimintatapoja.

Joose Mikkonen, näyttelijä, Oulun Teatteri
Jukka Heinänen, dramaturgi, ohjaaja, kouluttaja. Oulun Teatteri

15.30                Iltapäiväkahvit
16.00                aihe jatkuu