Suomen Kennelliiton ja vahinkovakuutusyhtiö LähiTapiolan pitkäaikainen yhteistyö päättyy vuoden vaihteessa. LähiTapiola on ollut Kennelliiton pääyhteistyökumppani vuodesta 2004.

Vaikka Kennelliiton ja LähiTapiolan yhteistyösopimus päättyy, LähiTapiola on päättänyt jatkaa Kennelliiton jäsenille tarjottavaa etua.

LähiTapiolan yksikönjohtaja Matias Ruposen mukaan suomalaiset koirien omistajat ovat LähiTapiolalle tärkeitä asiakkaita.

- Tämän vuoksi haluamme jättää Kennelliiton jäsenyyteen perustuvan koiravakuutuksen alennuksen toistaiseksi voimaan, hän sanoo.

Lisätietoja:
Kirsi Salmijärvi
Osastopäällikkö, yhteistyökumppanuudet
Kennelliitto
puh. 09 8873 0227

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry. on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö. Kennelliitto jakaa tietoa koira-asioissa. Se on aktiivisesti yhteydessä alan eri sidosryhmiin, seuraa lainsäädäntöä ja ajaa koirien etuja sekä kansallisesti että kansainvälisesti. Kennelliitolla on 150 000 henkilöjäsentä. Lisäksi jäseninä on 1 800 koiraharrastusyhdistystä.