Kennelliitto ja BERRA Finland Oy ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen keskiviikkona 11. kesäkuuta. Sopimuksen myötä BERRA Finland Oy on yhteistyökumppani vuoden 2014 tottelevaisuuskokeen maailmanmestaruuskilpailuissa.

– Olemme erittäin tyytyväisiä, että pääsimme yhteistyöhön Kennelliiton kanssa ja odotamme tältä paljon. Toko on meille tärkeä markkina-alue, sillä tuemme tottelevaisuuskoeharrastusta aktiivisesti ja tarjoamme tuotteita harrastajille. On todella kiinnostavaa olla mukana maailmanmestaruuskisoissa, Mika Weckström BERRA Finland Oy:stä kertoo.

Berra Finland Oy on suomalainen, koiraharrastajille tekstiilejä ja tuotteita valmistava yritys, joka on perustettu vuonna 2006. Yhtiön konttori sijaitsee Espoossa. Yhtiön tuotteita myydään eläintarvikeliikkeissä.

– Kennellliiton kannalta on hieno asia, että saimme näin tottelevaisuuskokeen ammattilaiset mukaan yhteistyöhön tokon MM-kisoihin ja että heidän tuotteensa ovat käytössä MM-kilpailuissa virallisina kilpailuvälineinä, Kennelliiton toiminnanjohtaja Markku Mähönen toteaa.

Tottelevaisuuden maailmanmestaruuskilpailut järjestetään Messukeskuksessa Helsingissä 6.-7. elokuuta. Finaali järjestetään Vantaan Energia Areenalla 8. elokuuta.

Tottelevaisuuskokeen maailmanmestaruuskilpailuiden nettisivut

BERRA Finland Oy:n nettisivut

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry. on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö Suomessa. Liiton jäseninä on noin 1 900 koiraharrastusyhdistystä ja yli 150 000 henkilöjäsentä. Koiria on Suomessa yli 650 000. Kennelliitto-konsernissa työskentelee yhteensä yli 60 henkilöä ja konsernin liikevaihto on noin 10 miljoonaa euroa.

Kennelliitosta Päivi Samuelsson ja Kirsi Salmijärvi sekä BERRA Finland Oy:stä Mika Weckström ja Esa Vanhanen.