Kennelliiton yhteistyökumppani Agria Eläinvakuutus aloittaa tänään vakuutusten myynnin Suomessa. Myös Kennelliiton uudet jäsenedut tulevat voimaan tänään. Kennelliiton hallituksen puheenjohtaja Helena Suni ja valtuuston puheenjohtaja Eeva Anttinen koiriensa Marin ja Mion kanssa olivat Agrian ensimmäiset asiakkaat.

Yhteistyön myötä Kennelliiton jäsenet saavat koiravakuutustuotteista 10 % jäsenalennuksen. Lisäksi uutena Kennelliiton jäsenetuna kasvattajat saavat ilmaisen Agria Pennun henkivakuutuksen tehdessään pentueilmoituksen Omakoira-palvelun kautta. Vakuutus on voimassa 5 viikon iästä pennunluovutushetkeen, kuitenkin enintään 12 viikon ikään saakka. Vakuutus tulee voimaan, kun kasvattaja antaa luvan Agrian yhteydenotolle pentueilmoitusta tehdessään Omakoira-palvelussa.

On hienoa, että puhtaasti eläimiin keskittynyt vakuutusyhtiö on jalkautunut myös Suomeen. Agria on toiminut jo pitkään muissa Pohjoismaissa. Sen ansiosta nyt myös me voimme hyödyntää vuosien varrella kerättyjä terveystilastoja omien koiriemme parhaaksi, toteaa Kennelliiton hallituksen puheenjohtaja Helena Suni.

Agrialla on laaja kirjo koiravakuutustuotteita. Eläinvakuuttamiseen erikoistuneena vakuutusyhtiönä se räätälöi vakuutukset jokaiselle koiranomistajalle sopiviksi. Helena valitsi Marille hoitokulu- ja henkivakuutuksen.

Lataa Kennelliiton mainos ilmaisesta pennun henkivakuutuksesta täältä.

Suomen Kennelliitto ry
Kirsi Salmijärvi, yhteistyökumppanit