Kennelliitto järjestää Agria KoiraExpon Vantaalla 4.–5. helmikuuta 2017. KoiraExpo on vuosittain järjestetty koulutus- ja luentotapahtuma kaikille kennelpiireille, rotujärjestöille ja -yhdistyksille sekä Kennelliiton jäsenille. Ilmoittautuminen KoiraExpoon päättyy 16.1.2017.

Luennoilla kuullaan esimerkiksi puheenvuoroja Helsingin yliopiston koiratutkimuksesta, sosiaalisen median uusista tuulista, eläinsuojelulain uudistuksesta ja monista muista yhdistyksille hyödyllisistä asioista. Luennoimassa ovat muun muassa Riitta Liimatainen, Minna Ruotsalo, Anna Hielm-Björkman ja Katariina Mäki.

Suomen itsenäisyyden juhlavuoden kunniaksi KoiraExpossa on esillä myös Kennelliiton ”Kotimaiset rodut kansallisaarteinamme”-hanke. Luennoilla puhutaan esimerkiksi kotimaisten rotujen rodunomaisista kokeista, kotimaisten rotujen geenipankista ja kotimaisista roduista työkoirina.

Lauantain päätösluennon pitää maailmaa paljon kiertänyt Arman Alizad. Arman on tullut suurelle yleisölle tutuksi monista tv-sarjoistaan. KoiraExpossa Arman puhuu unelmien tavoittelemisesta omiin kokemuksiinsa peilaten.

KoiraExpoon ehtii vielä ilmoittautua mukaan! Ilmoittautumisaikaa on jatkettu. Pääset mukaan, kun ilmoittaudut viimeistään 16.1.2017.

Tarkemman KoiraExpo-ohjelman ja tietoja majoittumisesta näet täältä.

Tervetuloa KoiraExpoon!

Lisätietoja: