Suomi järjestää agilityn maailmanmestaruuskilpailut 19.–22.9.2019 Turussa. Suomen Kennelliitto on mukana järjestämässä MM-kilpailuja yhdessä Suomen Agilityliiton ja sen jäsenyhdistysten kanssa.

Agilityn maailmanmestaruuskilpailut järjestetään Suomessa kolmatta kertaa. Aiemmin maailmanmestaruuksista on kilpailtu vuosina 2000 ja 2008 Helsingissä.

– Olemme ylpeitä mahdollisuudesta järjestää agilityn maailmanmestaruuskilpailut yhteistyössä Suomen Agilityliiton kanssa. Agilityn maailmanmestaruuskilpailut ovat kansainvälisesti hyvin seurattu tapahtuma ja on hienoa saada kilpailut jälleen Suomeen, iloitsee Kennelliiton hallituksen puheenjohtaja Helena Suni.

Yksilö- ja joukkuekilpailuissa kilpailevat kaikki maailman parhaat koirakot. Paikalle odotetaan noin 500 koirakkoa yli 40 maasta.

Lue Agilityliiton tiedote

Suomen Kennelliitto ry