Koe ainutlaatuinen Agria KoiraExpo. Kennelliiton vuosittainen koulutusviikonloppu järjestetään tänä vuonna poikkeuksellisesti virtuaalitapahtumana. Toteutustavan myötä tapahtumaan voi osallistua mistä päin tahansa.

Tapahtumassa pääset seuraamaan suoria luentoja, kuten eläinfysioterapiaan erikoistuneen fysioterapeutti (AMK) Heli Hyytiäisen luentoa koiran biomekaniikasta sekä näyttelijä ja esiintymis- ja vuorovaikutustaitojen valmentaja Elina Aallon luentoa innostavasta ja inspiroivasta esiintymisestä. Lisäksi tapahtuma-alustalta löydät luentotallenteita, jotka ovat katsottavissa kahden viikon ajan tapahtuman päättymisestä. Tallenteista löydät muun muassa fasilitaattori ja valmentaja Emilia Osmalan 10 videon luentotallennesarjan, jossa käsitellään etäkokouksiin hyödyllisiä järjestelmiä ja ohjelmia Teamsista Mentimeteriin.

Agria KoiraExpo järjestetään virtuaalitapahtumana 6.-7. helmikuuta. Lippujen hinnat ovat 30€/päivälippu ja 50€/viikonloppulippu. Ilmoittautuminen tapahtumaan päättyy 1.2. Ilmoittaudu mukaan tästä.

Tutustu kaikkiin tapahtuman luentoihin tapahtumasivulta.

KoiraExpo2021 banneri