Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka täyttää tänä vuonna 132 vuotta. Liiton jäseninä on noin 2 000 koiraharrastusyhdistystä ja yli 147 000 henkilöjäsentä. Kennelliitto-konsernissa työskentelee noin 60 henkilöä ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa.

Haemme

apulaistoiminnanjohtajaa

osaksi noin 40 henkilön asiantuntijaorganisaatiota.

Sinulla on tehtävää tukeva laaja koiraharrastuksen, koiraharrastusorganisaation ja toimialan tuntemus sekä vahva järjestötyön tietämys. Tunnet myös talouden ja toiminnan suunnittelun, ohjaamisen ja seurannan prosessit. Työkokemus vastaavista tehtävistä, esimieskokemus sekä soveltuva korkeakoulututkinto katsotaan eduksi.

Tehtäväsi painottuvat toimiston esimiehenä toimimiseen sekä kennelorganisaation päätöksentekoon liittyviin asioihin. Toimit kiinteässä yhteistyössä osastopäälliköiden, taloushallinnon, HR:n, viestinnän sekä konsernin tytäryhtiöiden kanssa. Vastuullasi on myös toimiston ICT-tiimi. Hallinnollisesti raportoit työssäsi toiminnanjohtajalle.

Sinulla on hyvät yhteistyötaidot, olet asiakaspalveluhenkinen ja haluat vaikuttaa toimialan kehittämiseen. Suomen kielen lisäksi sinun englannin kielen osaamisesi on sujuvaa, ruotsin kielen taito on eduksi.

Työ tarjoaa itsenäisiä ja monipuolisia koiraharrastukseen liittyviä tehtäviä kansainvälisesti arvotetussa kennelorganisaatiossa. Tehtävässä on mahdollisuus edetä kotimaisen ja kansainvälisen koiratoiminnan asiantuntijaksi ja vaikuttajaksi. Tehtävä on vakituinen ja työpaikkasi sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien päässä Espoon ydinkeskustassa.

Kiinnostuitko?

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään 7.4.2021 mennessä osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Kennelliiton toiminnanjohtaja Markku Mähönen, 050 511 1998.