Kennelliiton tytäryhtiö Showlink Oy ilmoitti tänään lomautuksista 1.10.2020 alkaen.

Showlink Oy ilmoitti 16.9. aloittavansa yhteistoimintaneuvottelut taloudellisista syistä sekä töiden tilapäisen vähenemisen takia.

YT-neuvottelut johtivat kaikkiaan viiden henkilön lomauttamiseen 1.10. alkaen joko koko- tai osa-aikaisesti. Lomautukset kestävät korkeintaan 28.2.2021 saakka.

- Koronavirusepidemia ei valitettavasti ole laantunut toivotulla tavalla, vaan yhtiön toimintaa supistavat edelleen merkittävästi tapahtumien peruuntumiset syksyltä 2020 ja alkuvuodesta 2021. Olen todella pahoillani siitä, että jouduimme jälleen päättämään lomautuksista, toteaa toimitusjohtaja Johanna Tuomi.

Showlink Oy hoitaa koiranäyttelypalveluita, tallennus- ja rekisteröintipalveluita, tapahtumapalveluita sekä verkkokauppaa.

Toimitusjohtaja Johanna Tuomi
johanna.tuomi@showlink.fi