Kennelliiton nuorten eräleirillä Haminassa 6.–8.9. tutustutaan kokeneiden harrastajien kanssa hirvikoirien, pystykorvien, ajokoirien ja noutajien metsästyskäyttöön sekä harjoitellaan erätaitoja. Leiri on tarkoitettu 10–17 -vuotiaille aiheesta kiinnostuneille Kennelliiton jäsenille. Aiempaa kokemusta erätoiminnasta ei tarvita, joten tule mukaan oppimaan yhdessä ja viettämään hauska viikonloppu!

Leirin hinta on 50 euroa ja se sisältää ohjelman, majoituksen 2–4 hengen huoneessa Lintukodon leirikeskuksessa sekä ruokailut. Leirille osallistutaan ilman omia koiria.

Ilmoittautuminen Kennelliiton nuoriso- sekä koe- ja kilpailutoimikuntien järjestämälle viikonloppuleirille alkaa ensi maanantaina 15.7. kello 9 tämän linkin takaa löytyvällä lomakkeella. Mukaan mahtuu ilmoittautumisjärjestyksessä 15 nuorta ja ilmoittautumisaika jatkuu 15.8. saakka.

Lisätietoja:

Nuorisotoiminta