Kennelliitto järjestää ulkomuototuomareiden peruskurssin alkeiskurssin etäkoulutuksena syksyllä 2021. Alkeiskurssille ovat tervetulleita kaikki aiheesta kiinnostuneet.

Kaksipäiväinen alkeiskurssi järjestetään 9.-10.10.2021. Alkeiskurssi järjestetään etäyhteyksin.

Lauantai 9.10.2021 Koiran rakenteellistoiminnallinen tyyppi; rakenne ja liikunta

Sunnuntai 10.10.2021 Arvosteluperusteet ja tuomarietiikka

Alkeiskurssin viimeinen ilmoittautumispäivä on 10.9.2021. Ilmoittaudu mukaan tästä. Kurssin hinta on 80 €. Osallistumismaksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Tarkka kurssiohjelma ja linkki etäkoulutukseen toimitetaan ilmoittautuneille ennen kurssin alkua.

Alkeiskurssin loppukoe järjestetään kaikissa kennelpiireissä keskiviikkona 27.10.2021 klo 18:00. Mikäli koronapandemia jatkuu ja viranomaismääräykset näin ohjeistavat, koe järjestetään verkkotenttinä.

Katso tarkemmat ohjeet Ulkomuototuomareiden koulutus- ja pätevöimisohjeesta.

Seuraava ulkomuototuomareiden peruskurssi järjestetään syksyllä 2022. Alkeiskurssi tulee olla suoritettuna ennen ulkomuototuomareiden peruskurssille hakemista. Tutustu kokonaisuudessaan ulkomuototuomareille asetettuihin yleisiin vaatimuksiin, jotka tulee täyttää ennen peruskurssille hakemista. Voit tutustua asetettuihin yleisiin vaatimuksiin täällä.

Paula Rekiranta
Kennelliiton näyttely- ja ulkomuototuomaritoimikunnan esittelijä-sihteeri
paula.rekiranta@kennelliitto.fi
puh. 09 -88730 219