Kennelliitto järjestää tiistaina 15.6.2021 kello 17.30 alkaen webinaariin kasvattajille, joita kiinnostaa virkakoiratoiminta. Webinaarissa kerrotaan siitä, miten eri virkakoiratahot hankkivat koiriaan, ja millaisia yhteistyötarpeita heillä on kasvattajien kanssa.

Hyvien koirien hankinta on kriittinen menestystekijä kaikille virkakoiratahoille. Poliisi, Puolustusvoivat, Rajavartiolaitos, Rikosseuraamuslaitos ja Tulli haluavat avata toimintaansa Kennelliiton kasvattajille ja luoda uusia kontakteja kasvattajiin.

Webinaarissa esiintyvät ylikonstaapeli, koirahankintavastaava Antti Tikkanen Poliisikoiralaitokselta, sotilasmestari, Porin prikaatin sotakoiraosaston kurssinjohtaja Tero Rissanen Puolustusvoimista, luutnantti, koiratoimintaupseeri Janne Rapo Rajavartiolaitokselta, erityisasiantuntija Aki Saarinen Rikosseuraamuslaitokselta ja Tullin koirakoulun johtaja Ari Nieminen.

Webinaaria pääset seuraamaan kello 17:30 alkaen tämän linkin kautta. Webinaari on maksuton, mutta sinun täytyy antaa etu- ja sukunimesi sekä sähköpostiosoitteesi nähdäksesi webinaarin.