Kennelliiton verkkosivujen etusivu ja kohderyhmäsivut on uudistettu, jotta sivuilta eniten haetut asiat löytyisivät paremmin. Samalla näiden sivujen ulkoasua on uudistettu.

Etusivulle on nyt koottu linkit keskeisiin palveluihin. Uutiset ja tiedotteet on yhdistetty yhdeksi uutisvirraksi. Etusivulle on myös nostettu linkit kennelpiireihin, rotujärjestöihin, rotuyhdistyksiin ja lajiliittoon.

Etusivun ilmettä on uudistuksessa raikastettu, ja etusivun pääkuvassa pyörii kuvakaruselli.

Verkkosivujen yläosaan omiksi otsikoiksi nostetuille kohderyhmäsivuille on koottu linkkejä koiranostajille, koiranomistajille, kasvattajille, eläinlääkäreille ja jäsenyhdistyksille suunnattuihin palveluihin, tietoon ja uutisiin.

Uudistuksen yhteydessä myös sääntöjen ja ohjeiden sekä lomakkeiden hakutoimintoja on uudistettu hieman.

Verkkosivuja kehitetään koko ajan. Seuraavaksi on tarkoitus uudistaa Omakoira-palvelun kirjautumis - ja ohjesivut. Palautetta uudistetuista sivuista voi antaa osoitteeseen viestinta@kennelliitto.fi.

Viestintäpäällikkö
Liisa Suoninen