Kennelliiton kevään valtuustoseminaari ja valtuuston kokous järjestetään etäkokouksina kahtena eri päivänä. Valtuustoseminaari järjestetään 29.5.2021 ja valtuuston kokous 30.5.2021.

Kennelliiton valtuuston jäsenille on sähköpostitse lähetetty kutsut molempiin etäkokouksiin 28. huhtikuuta. Viimeinen ilmoittautumispäivä molempiin kokouksiin on maanantaina 24. toukokuuta kello 23:00 mennessä. Kumpaankin kokoukseen ilmoittaudutaan omien ilmoittautumislinkkien kautta. Ilmoittautuneille toimitetaan osallistumislinkit viikolla 21.

Jos kokouskutsu ei ole löytänyt oikeaan osoitteeseen, kannattaa katsoa, ettei se ole mennyt roskapostikansioon. Valitettavasti etenkin Googlen gmail-postissa voi näin käydä. Jos kutsu ei ole tullut perille, kannattaa myös tarkistaa Omakoira-palvelusta, että sinne on varmasti merkitty oikea sähköpostiosoite.

Jos kutsua ei ole tullut, voit olla yhteydessä valtuusto@kennelliitto.fi

Kennelliiton valtuuston kokoukset eivät ole julkisia, ja siksi valtuuston kokousten liitemateriaali ei ole tarkoitettu edelleen jaettavaksi. Jäsenyhdistysten edustajat voivat jakaa esityslistan ja esitellä yhdistyksensä hallituksessa tarvittavat esityslistalla olevat asiat.